Työpäivän iloa kurikassa

Elän helmassa harmoonisen elämän.
Auringon, kuun, maan, tuulten ja sateiden syleilyssä ja liikkeissä.
Voima joka säätelee maailmaani, on minun ystäväni. Rauha on minulla kaikessa. 
Olen vapauttanut itseni ystäväni maailman liikuteltavaksi. Aina oikeaan suuntaan. Oikealla vauhdilla.
Mikään mikä ei kuulu minuun, ei saa minusta otetta. Olen turvassa. Kaikki kertoo vain muutoksesta parempaan.
Kaikki on hyvin.
                                                                                                                                     Tässä Louse.L. Hayn henkeä

Olen velkaa vain itselleni. Pidän huolen, etten määrittele itseäni muiden tekojen ja sanojen pohjalta. Tiedän että he kertovat vain itsestään, niin kuin minäkin. Haluan pitää huolen mitä kerron itsestäni, koska olen tietoinen että se lisää minuun sitä, mitä minä olen. En yritä pelastaa ihmisiä jotka eivät pelastusta halua. Ymmärrän että se on minun ajatukseni muutoksen tarpeesta ja minä sen kannan, jos se on lähtenyt minusta.
Annan anteeksi, he eivät tiedä mitä tekevät, niin kuin en minäkään tiennyt ja joudun niin tekemään vielä monet kerrat itselleni ja muille, se on elä ja anna muidenkin elää.  Jokaisella on oma totuus. ymmärrän nyt kuin totta se on. Kuuntelen ihmisiä korvat kallellaan kun ne näkevät asiat vain siinä valossa, mihin niillä ymmärrystä ja valoa riittää. Päästän itseni pahasta jota ei ole olemassa. Valaisen vain omaa tietäni, mutta voin avustaa löytämään kunkin oman valonsa, mutta minä en ole energia lähde enää koskaan. Ymmärrän nyt miksi minun täytyy olla omalla puolellani, koska kaikki mitä minä löydän, voi ympärilläni olevat löytää, se on minun lahjani. Rakennetaan yhdessä rakkauden maailmaa.

On käsittämättömän mahtavaa että jos oikeasti rohkenee olla vain sitä mitä on, yhtäkkiä ympärillesi jääneet ihmiset ovat siinä ilman ponnisteluja. Ja saatkin vain ihmetellä mitä tästä puuttuu? Ei ole mitään väsyttävää ylinmääräistä, ei mitättömyyttä tai mitä ikinä olet liittänytkään siihen kehykseen, että kelpaat ja riität toisille ihmisille tai tuet illuusion jatkumista. Kun olet valmis luopumaan ihmisistä joilla on eri sielun matka ja asioista jotka eivät tue sinua. Se ei tarkoita että ne ovat huonompia tai hyvempiä, ne ovat vain toisesta maailmasta ja  tie on vain toinen. Teemme kaiken itse itsellemme, sitä ei ole kukaan meille aiheuttanut eikä siihen ole syyllistä ja siinä se onkin, itse voimme tehdä sille myös lopun. Ja, kaikella on aikansa.

 Ei tarvitse kurottaa, käpertyä tai yltää. On vain kehon yhteys kaikkeuteen, aistien avaruus. Minä olen maailma ja maailma on minussa. Hengitän.


Ronja ja CasCas