Henkisen kasvun tiellä hevosen kanssa.

Turbo Plates. Minun ihana hevoseni. Ihme ja kumma että odotit minua niin kauan. Löysin sinut taas. Omalta pihalta. Saan kadottaa ja löytää. Irrottaa. Huomata. Ettet koskaan kadonnutkaan.

Miksiköhän ihmisen täytyy matkata niin kauan ennenkuin ymmärtää että todelliseen muutokseen voi päätyä vain tekemällä ne itse?

Tuodaanko meidän eteen muutoksen tekemiseen johdattavat asiat niin monta kertaa kun on tarpeen jotta huomaamme ne, enkä oleta ympäristön muuttuvan minun sijastani?

Paras mittari mailmassa siihen että olet oikealla vai väärällä tiellä on se että tuntuuko hyvältä vai pahalta?

Jos et toimi ollen yhtä sisäisen äänesi kanssa ei voi löytää tyyntä rauhaa ilossa.

Monesti muutokseen tarvitsee vain oman todellisen suhtautumisesi kunnioittamisen ja siitä kiinni pitämisen, arvoastaen ja antaen oikeutta omalle prioriteeteilleen ja elämän katsomukselleen. Omalle totuudelleen. Lakata vastustamasta sitä minkä tuntee sisimmässään omaksi ja oikeaksi. Sen hyväksyminen ja siitä kiinni pitäminen vain omasta puolestaan.

Ja se riittää.

Tässä on taas yksi niistä ajattomista lausumista joita meille on annettu opiksi jotta voisimme ottaa siitä ajoissa vaarin.

”Olen erittäin vanha mies, ja olen kokenut monia vastoin käymisiä, joista suurin osa ei koskaan tapahtunut.”

Mark Twain

Oppilaana, ratsastajana harrastuksesta hurmaantuneena. Muutama video clip:

 http://katjavanhatalo.blogspot.com/