Jos sinulla olisi yksi ainoa lause jonka voisit antaa ohjeeksi, oppaaksi, turvaksi koko loppu elämälle ihmiskunnalle, minkä antaisit? Kunfutse sanoi, Sen, mikä sisältää. "kuinka poistaa kaikki pahat ajatukset mielestään"
 
Ja sen minä olen tehnyt, tällä kertaa en ainoastaan tiedä sitä, vaan olen ottanut sen käyttöön ja olen valistunut tarpeeksi ymmärtääkseni että haluaminen ei ole tarpeeksi vaan on myös toimittava.
 
On ollut uskomaton kesä, olen tavannut valtavan hienoja uusia ihmisiä sekä ilahtunut suunnattomasti tavatessani vanhoja, joitakin todella odottamattomiakin, niin työn kuin vapaa ajankin merkeissä. Tuskin niitä kohta pystyy erottamaankaan, kun kummassakin tapauksessa viihdyn niin hyvin. Olen ottanut vastaan elämän rikkauden. Tästä hetkestä, elämästä, sinusta, minusta ja kaikki mitä tarvitsen on minulla tässä.
 
"Yhtenä päivänä ajettiin kaupunkiin ranchin porukalla syömään ja jokainen meistä vuorollaan sanoi "Minä ansaitsen kaiken onnen ja rakkauden minun elämässäni!"
 
Jäljelle jää vain,
 
kiitollisuus.
 
-kv-