Kuvassa Anna ja Harri(Pleksi,Turbo Plates&Junes Gold Magic) ja Katja ja Plesku,Turbo Plates


Tässä kaksi vaikuttavaa voima kirjoitusta. Kati ja Anna ovat luvanneet jakaa ilonsa
ja oivalluksensa meidän kaikkien kanssa, kiitos kauniista sanoistanne.

ajatus
hevosilleni:
 
Minä etsin sitä,
mitä sinä voit minulle antaa.
Minä tarvitsen sitä,
koska se minulta puuttuu.
Mutta sitten ymmärrän,
että minun on löydettävä itsestäni se,
mitä sinusta etsin.
Vain siten voin kasvaa kypsäksi ihmiseksi.
Sinä et voi olla
vastuussa minun onnestani.

Kati

 

Lupaus,

Minä haluan seistä omilla jaloillani ja arvostaa itseäni, kehoani ja kaikkea ympärillä olevaa, luontoa, ihmisiä.

Otan ihmiset vastaan ihmisinä ja eläimet eläiminä.

En kanna harteillani asioita, joille en mahda juuri nyt mitään ja annan ajan olla minussa.

Annan itselleni luvan tuntea myös pahaa oloa, mutta muistan myös päästää siitä irti.

Jos haluan olla onnellinen, OLEN.

Voimaantunut, hevosista, ihmisistä.

Anna